کریستیانو رونالدو و وین رونی ممکن است جای خود را با هم عوض کنند
 
Real Madrid

این می تواند انتقال بزرگ تابستان امسال باشد.

منچستریونایتد به دنبال معاوضه رونی و رونالدو

سایت گل – کریستیانو رونالدو و وین رونی ممکن است جای خود را با هم عوض کنند، اتفاقی که اگر بیفتد یکی از بزرگ‌ترین انتقالات تابستانی رقم خواهد خورد.

دیلی میل نوشته منچستریونایتد می‌خواهد 70 میلیون یورو به علاوه وین رونی را به رئال مادرید بدهد تا ستاره پرتغالی‌ را به اولدترافورد برگرداند.

رونالدو در منچستر به‌شدت محبوب است و رونی هم می‌تواند گزینه‌ای عالی در این انتقال باشد. خبرهای زیادی از رفتن او به گوش می‌رسد و چلسی هم به دنبالش است. اما رئال مادرید ممکن است مقصد او باشد. کارلو آنچلوتی، مربی احتمالی رئال مادرید به‌شدت طرفدار اوست و رئال هم به آسانی دستمزد او را فراهم خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت11:11---3 تير 1392
سلام دوست من واقعا وبلاگ زیبای داری در مورد وبلاگ من نمی تونم نظر بدم
اگه دوستداری به و وبلاگ من بیا و حداقل نظر شما نظر بده
http://ashegane.arisfa.com/
اگه دوستداشتی منو با نام عاشقانه ها لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم
فقط من زیاد وبلاگ سر نمیزنم اگه برای تبادل لینک موافق بودی و لینک کردی دید من لینک نمی کنم ناراحت نشو
اخه توی هفته یک بار به وبلاگم سر میزنم
مطمئن باش هر وقت اومدم لینکت میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 971
بازدید کل : 220126
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس